OK-TOURS 2018 - kolonie i obozy letnie, nad morzem, obozy zagraniczne, młodzieżowe, dla dzieci

Pytania FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Możesz znaleźć tu odpowiedzi na zadawane nam najczęściej pytania.

1. Gdzie znajdę numer konta?

Numer konta ppdany jest w mailu potwierdzającym rezerwację oraz  na umowie.

Po założeniu rezerwacji, w potwierdzeniu jest link „Podgląd umowy”, klikając na to, wchodzimy do umowy i tam pod świadczeniami, w wyliczonych płatnościach, na samym dole widnieje Numer rachunku bankowego: XXX

 

2. Gdzie można zaznaczyć zniżkę SKOT?

Zniżka SKOT ( Stały Klient Ok Tours) nalicza się automatycznie. Po wprowadzeniu danych w formularzu rezerwacyjnym, przechodzimy dalej, po wciśnięciu opcji Rezerwuj na samym końcu pojawi się naliczona zniżka SKOT. Jeśli się nie naliczyła, a powinna, wystarczy napisać do nas maila na obozy@ok-tours.pl a my to sprawdzimy i naliczymy zniżkę SKOT.

 

3. Kiedy odesłać umowę?

Po otrzymaniu i zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy pocztą tradycyjną 2 egz umowy podpisane przez nas. Podpisana kopia umowy powinna być odesłana do nas przed wyjazdem dziecka na obóz.

 

4. Kiedy wysłać kartę kwalifikacyjną?

Zgodnie z informacją na karcie, oryginalną kartę kwalifikacyjną zabieramy ze sobą na zbiórkę. Skan karty wysyłamy na adres mailowy karta@ok-tours.pl

 

5. Co zrobić jak chce zmienić miejsce wyjazdu lub powrotu dziecka?

Jeśli powrót ma być do innego miasta niż miejsce wyjazdu, wystarczy napisać do nas maila na obozy@ok-tours.pl podać do jakiego miasta dziecko ma wracać. My poprawimy wszystko na umowie. Nowe dane będzie widać w Podglądzie umowy. Zmiany wyjazdu można dokonać na 5 dni przed wyjazdem.

 

6. Co zrobić jak chce zmienić dane kontaktowe na umowie?

Często zdarza się tak, że chcemy zmienić numer kontaktowy, maila, kod pocztowy wówczas, wystarczy napisać do nas maila na obozy@ok-tours.pl i podać nowe dane. My poprawimy wszystko na umowie. Nowe dane będzie widać w Podglądzie umowy.

 

7. Gdzie i kiedy zgłosić, że chce być zakwaterowana z koleżankami/kolegami?

Jeśli chcesz mieszkać z koleżanka/kolegą wystarczy napisać do nas maila na obozy@ok-tours.pl ,na 5 dni przed wyjazdem, podać imiona i nazwiska osób, z którymi chcesz być w pokoju. Taką prośbę wysyłacie jeśli jedziecie na obóz krajowy. Oczywiście nie ma pokoi koedukacyjnych. Osoby jadące na obóz zagraniczny, taką prośbę zgłaszają wychowawcom na miejscu.

 

8. Co mam zrobić jeśli mam dofinansowanie z pracy?

Jeśli masz mieć dofinansowanie z pracy, dokonujesz normalnej rezerwacji i wpłacasz zaliczkę. Jeśli potrzebujesz od nas jakiś zaświadczeń, napisz do nas maila na obozy@ok-tours.pl my je wystawimy i wyślemy na wskazany adres. Po otrzymaniu wpłaty z zakładu Pracy, nadwyżkę (jeśli taka wystąpi) zwracamy osobie zgłaszającej.

 

9. Kiedy mogę prosić o fakturę?

Fakturę PRO FORMA wystawiamy po zaksięgowaniu zaliczki.

FAKTURĘ KOŃCOWĄ - po wpłacie całości.

Aby otrzymać od nas fakturę należy wysłać do nas pisemny wniosek. Wniosek musi zawierać następujące parametry: dane uczestnika, informacja jakiego wyjazdu dotyczy wniosek, dokładne dane na kogo ma być wystawiona faktura, adres na jaki ma być wysłana. Wniosek można wysłać: faksem 56 6521259,mailem obozy@ok-tours.pl lub pocztą tradycyjną. Jeżeli zakup wakacji nastąpił w biurze agencyjnym wówczas taką prośbę można złożyć u agenta.

 

10. Czy nie mając 18 lat, ale mogę mieć zaświadczenie od rodziców, mogę się zapisać na obóz 18+?

Niestety, na obozy 18+ mogą się zapisać tylko te osoby, które w dzień wyjazdu mają ukończone 18 lat.